Saturday, 7 January 2012

SEMANGATKU

SPIRIT OF LIFE

Kenapa aku bagi nama blog aku macam nie?

Kerana setipa perkara yang berlaku dalam hidup aku, sentiasa membakar semangat aku untuk terus maju dalam kehidupan.

 “Yakinlah ALLAH sentiasa ada dalam setiap perbuatanmu, nescaya terpeliharalah kamu. 
Buang yang keruh ambil yang jernih. Setiap orang tidak lepas dari masalah, tapi sentiasalah jadikan masalah tu sebagai satu cabaran. Tak fun lah hidup kalau tak ada masalah kan? 
Jangan asyik menangis tentang kesalahan korang yang dah lepas. Yang dah lepas tu, lepaslah. 
Let bygone be bygone. Korang takkan boleh putar masa. Huhu. (tengah banyak semangat nie . kui3)

p/s: ya Allah, berikanlah hambaMu ini petunjuk dan hidayah. Aminn.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...